Aslında hepimiz biliyoruz ama bazılarımız kulak ardı ediyoruz yada önemsemiyoruz .
Bebeklere kitap okumak , kitap okuma alışkanlığını kazandırmak çok önemli.
Ve bunun için bebeğin kitaptaki cümleleri anlaması gerekmiyor doğduğundan itibaren kitap okuyabilirsiniz 🌼
Hepimiz günde 15 dakikamızı bile ayırıp bebişlerimize kitap okusak anlatsak onlar için ne kadar büyük bir iyilik yapmış oluruz .
Bence kitap yoksa alalım varsada kitaplıkta tozlanmasını beklemeyelim 🌼
Hadi kitapsever anneler bebeklerimizin en sevdiği favorisi olan kitabı yazalım 🥰