Mom041 Hanımlar annem bugün kızıma kelle paça içirmiş ben dışardaydım içiren varmı ya bi sorun olur mu bilemedim
Sedaahmet Mom041 ogluma 8 aylikken iciriyordum suyundan 😂 şimdi 22 aylık, etlerini yiyor simdi sadece. 😂
HonKiPonKiDoNiNo Mom041 oofff gece gece canim istedii 😭😭😭 buzlukta var biara yapayim bari 🙈 kelle de paca da sakatat degil verilebilir 1 yas oncesi ama cok olmamak suretiyle 🙂
Ikrabebek Mom041 şifa olsun. 7 aylık kontrolünde bizim doktorumuz içir demişti daha içiremedim ama bulursam içiririm 9 aylık olcak
HonKiPonKiDoNiNo Mom9 yandi buralarr, eskiden olsa atla arabaya hop corbacidasin 🤦♀️ kahrol koronaa 😡😡
Mom9 Mom041 bende kuzu paça içirmiştim ama 13aylıktı. Hatta doktoru önerdi. Heralde bi sıkıntı olmaz 😊
BeyzaLivaLeyla Mom041 içsin içsin şifası olsun doğal antibiyotik mis gibi grip olduğumda kelle paça ve işkembe beni ayağa kaldırır ilaç içmeden atlatırım
Mehtee Mom041 ayyy olsada yeseydikk giizzzz 😋 canim bisi olmaz hep şifa zaten ilik suyu tavuk suyu 7. Aydan itibaren corbalara felan hep giriyor sifa olsun kuzucuguma, 🌸