5 gündür kaka yapmıyordu acile gittik bugün lavman yaptılar yanlış hala ıkınıyor kuşatıyor ayrıca kolik bebek ama eskisi kadar yok düzeliyor ama kabızlık hala devam ediyor makatta çatlak varmış kakasını tutuyor ne yapmamız lazım fitil kullanıyor diyorum bu sefer de bagırsak tembelliği yapar diye korkuyorum yardımcı olabilirmisniz