Damlakrdgg Merhaba bebeğim henüz 4. Ayını doldurmadı alt dişi çıkmış dün farkettik. Uykuda inliyordu bu yüzdenmiş. Çok huzursuz uyuyor ağrısı olduğunu hissediyorum calpol versem zararı var mı?
Aytenesn Damlakrdgg ilaç dediğiniz şey kimyasal bebeğiniz çok küçük varsa imkanınız bol bol emzirin anne sütü ağrı kesici yoksa da bırakın dişini çıkarsın biz de çektik ilerde hatırlamayacak :)
Damlakrdgg Aytenesn normalde çok emen bir bebekti şimdi emerken bile inliyor eskisi kadar emmek istemiyor. Sanırım diş ağrısından.
Aytenesn Damlakrdgg maalesef dönemsel şeyler bunlar sıkmayın canınızı bizimki de 5,5 aylık gece yarım saatte bir uyanıp emiyor zombie gibi gidiyorum işe, beterin beteri deyip mutlu olun :)