Arkadaşlarım 5 aylık bir bebeğim var.Kolikti hala daha küçük küçük devam ediyor,çok çektik çok ağladım günlerce şükür eskiye göre kat kat düzeldi Nasıl oldu anlayamadık bende hep derdim yanlışlıkla olmaz bu çocuk diye diye bizde nasıl olduğunu anlamadan birliktelikte bulunduk hala bizde neden diye soruyoruz birbirimize 😩 daha hiç adet görmedim doğum yaptığımdan beri süt korur falan okudum inanmıyorum var demi olabilme ihtimali yapabileceğim bir şey var mı emziriyorum da bebeğim kolik olmasa baya yıprandım çünkü olsun arka arkaya büyür gider derim bilemedim 🤷🏻♀️