Yazmakyokk Canım doğduğundan beri ayağımda hiç sallamadım. Beşikte de salladıysam da çok çok hafif. Ben baya kitap okumuştum bu konu üzerine. Mesela mızırdandığı anda almıyorum hemen yatağından. Ağlarsa öyle alıyorum. Sakinleştirir tekrar dalmadan hemen yatağına koyuyorum. Tekrar mı ağladı tekrar alıp sakinleştirir yatağına koyuyorum. Sakinleşir sakinleşmez verdiğim desteği kesiyorum. Zaten uyku sinyalini veriyor. O sinyali alır almaz rutinini uyguluyorum. Hafif gözler gider gibi olduğu anda yatağına koyuyorum alnını seve seve uyutuyorum.
Love_me Yazmakyokk bende öyle yapıyordum fakat iki gündür sakinleşmiyor ne yaparsam yapayım, memede uyumak istiyor, memeyi koklasa dahi uyuyo. Bu gece aglamasına dayanamadım memeyi verdim, sabaha kadar sürekli uyandı. İsyanlardayım o derece 😭
Aktkr Sydanur- biz daha 51 günlüğüz ama ben şimdiden başladım böyle uyutmaya. Kundağı sadece gece uykusunda yapıyorum onu odaya almadan önce gece lambasini yakıp yatağı hazır hale getiriyorum karnını doyurmus altını temizlemiş oluyorum bide ona saat belirledim o saatte uyusada uyumasada yatırıyorum bide telefondan pis pis sesi açıp baş ucuna koyup uzaktan onu izliyorum. İlk başta kundaktan çıkmak için biraz uğraşıyor sonra mecbur pes ediyor. Ben şuna inanıyorum ki boş boş tertemiz bir beyin var karşımızda ne verirsek onu alacak. Eğer sallanmayi hiç bilmezse hiçte istemeyecektir. Ben böyle ilerliyorum bakalım
Sydanur- Aktkr çok haklısın canım inanki en doğrusunu yapıyorsun ,bebeklerimiz herseyi bizden ogreniyorlar maalesef benim oglum aglayan bi bebekti o yüzden sallamak zorunda kaldım suan ona hersryi 0dan ogretmek istiyorum inşallah başarabilirim
Durusunannesi Aktkr daha çok küçük:) benim kızımda şuan 4 aylık olmak üzere 2 hafta öncesine kadar kendi kendine uyuyordu mama içerken. Ama 2 haftadır kendi kendine dalamıyor. Kucağımda pis pis yaparak uyutmadı istiyor. Yanı daha erken bunu söylemen için bebek bilinçlensin ozaman gorursun
SEREZ 10 ay boyunca hep sallamıştım son 2 aydırda sallamayı kestim . Belirli saatleri var zaten uyuması için Beşiğine koyup ninni açıyorum kapının yanına gidip oturuyorum biraz beşikte geziyor sonra uyuyr max 10 dakikada . İyikide bıraktırmışım . Pes etmeyin siz azimli olursanız bebeğinzde yılmaz.
Batimoms Sydanur- bence hiç kendini yıpratma yeme içme huyu gibi uyumak bebekten bebeğe değişen bir şey. Asla bebekler birbirinin aynı huya sahip değil ben de 1 yaşına kadar ayağımda salladım ama tuhaf bir şekilde oğlum sallanmak istemedi. Şimdi uyku saati gelince yatağına bırakıyorum bir biberon da süt veriyorum kendi uyuyor ama bunu yaparken hiç bisey denemedim. Olay tamamen kendiliğinden oldu. Huyu böyle olmasa belki kabul etmezdi. Yanı ben bir şey başarmadım çocuk kendi böyle istedi. Tek yaptığım ışığı kapatmak odasından başka yerde yatırmamak ve saatlerine uymak bun3 kurala dikkkat ettim. Ve uykusu gelmeyen çocuğu zorla unutmamak bu yüzdende düzenli bir uyku rutini yapmak
Sydanur- Batimoms bilmiyorum canım çok zorlaşıyor gittikçe bebegimi aglatmadan bu uyku olayını çözmeyi istiyorum sadece
Ogretmennannee1 Sydanur- uyku saatlerini kaçırmayın. O zan yatirmazsaniz geçiriyor ve zorlanıyor 🤦🏻♀️ uykusu dalmamali
Sydanur- Ogretmennannee1 evet buna kesinlikle katılıyorum uyku saati kaçtığında hersey dahada zorlaşıyor
SenaaTuna Sydanur- doğduğu andan itibaren hiç sallamadım.Ve hep yatağında uyuttum.uyumadığı zaman elini tuttum.o şekilde alıştı.
Ozlemooo Sydanur- ben hep omuzuma kafasını dayadım pış pış yapa yapa evi turladım ilk zamanlar cok zordu birer saati bulabiyordu o an diyordum ki keske Sallayarak uyutsaydım… ama simdi iyiki öyle yapmışım diyorum simdi kızım 9 bck aylık ve beş on dk icinde uyuyor aynı yöntem ile🤲🏽🍀
SenaaTuna Sydanur- birazcık sabırlı olmak gerekiyor.elbette başarırsınız.yeterki isteyin,kararlı olun.bir süre sonra alışıyorlar zaten yeni düzene 🌸🌸🌸
Ogretmennannee1 Sydanur- aynen öyle . Uymak yerine doyuma veya herhangi birşeye dalıp uykusu açılırsa işleri daha da zor hale getiriyor 🌸
Cilginmomy Sydanur- doğduğundan beri hiç sallamadim hep memede uyudu kendiliğinden veya yanına yatıp sırtını okşadım ninni söyledim veya elini tutuyorum veya poposuna pışpış