Anneler merhaba bebeğim 3 ay 20 günlük emerken kızarıyor . Emdikten sonra geçiyor, geçen hafta kakası mukuslu geldi bir kaç gün test yaptırdık temiz çıktı çok şükür. Bu kızarıklık neden olabilir acaba sadece anne sütü alıyor böyle bişe yaşayan var mı ?