Musmus Arkadaslar ağrı kesicilerin sivi olanlarin açıldıktan en fazla 1 ayy sonra kullanılmaması toz ise iki hafta bilgisi olan arkadaşlar 😯
Deletedmom324 Musmus https://www.instagram.com/p/BuUGrQQHglu/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ppckadeqg6cn
Fyzaeyll Calpol dolven açılınca 3 hafta kullanımdan sonra atın demişti doktorumuz. Diğer ilaçları hastalığa göre yazıyor reçetemizde kaç gün kullanmamız gerektiğini belirtiyor 5 veya 7 gün. Sonrasında atıyoruz. Veya bitkisel ilaç yapan eczaneye boş şisesini veriyoruz.
Musmus Fyzaeyll çok saçma değilmi yaaa o kadar kısa süreli ben bazen hiç vermiyorum iki ay sonra lazim oluyor
Fyzaeyll Musmus Öyle. O yüzden evde açılmamış bir yedek bulunduruyorum illa. Zaten bi süre kullanmayınca kapağındaki şekerlenmeyi fark edersiniz.