Herkese merhaba oğlum 15 aylık . Pipete alışması zaman aldı ort 1 aydır filan pipetli suluğa geçtik . Sorum şu . Oğlum ayran süt portakal suyu vs hiç birini tüketmiyor keşke içsede ona ıhlamurlar faydalı meyve suları yapsam . Bir kere paketli kakaolu süt içti sevdi sandım sade süt aldım içmedi sütü sade sevmedi deyip evde içine az kakako koydum yine içmedi . Karadut özünü su katarak yapıyorum içmiyor . Lokmaları ağzında tutan bir bebek ve sanırım lokmalar kuru gelıyor ağzında büyüyor . İçecek içse daha kısa sürecek öğün saatlerimiz . Önerisi olan var mı nasıl sevdirdiniz ?