Kızlar saçlarıma beş ay önce ombre yaptırdım e haliyle turınculuk oluşmaya başladı iki gündür boya alıp evde boyasam diye düşünüyorum sizce nasıl olur ki ya saçım kötü olacak diye de korkuyorum eşim alıyorsan al kötü olursa gidersin kuaföre diyor ama napsam bilmiyorum sarı renklerde bişey istiyorum saç diplerime de şimdiye kadar hiç boya sürmedim ana rengi siyah anlayanlar yardımcı olabile mi