Merhaba annler bebeğim 2 aylık ama uyku düzeni kötü sanırım. Öğlen tüm gün uyur. Uyanınca süt içer biraz oyalanir tekrar uyur akşam 8 de uyanır gece 12 ye kadar uyumaz. Gece uyuyunca da sabah 7 de uyanır tabi gece süt içip uyur. Ben nerde hata yapıyorum yada ben mi abartıyorum akşam 8 den 12 ye kadar uyanık kalması normal mi ??