Mom041 fazla geliyor bence gece kasik mama verecekseniz çorbayı vermeyin yogurdu daha erken verin arasinda birkac saat olsun en azından 2,5 saat mesela ben de kızıma aksam 7.30 8 e gec 8.30 gibi veriyorum son ogun bir keresinde corba vermiştim kusmustu aksam son ogun yemek tarzi istemiyor genelde mama veriyorum seviyor eger toksa da az birsey yogurt yediriyorum kahvaltısı cok gec geldi benim kizim.sabah 8.30 9 da kalkar 9.30 gibi kahvaltısını yer 11 11.30 gibi emer uyur 1 2 saat sonra oglen yemek yada corba yer sonra meyve veririm arkasından emzirme sonra yogurt sonra mama hepsi aralıklı tabi fikir olur belki