Doğum yapalı 5 ay oldu Demir ilacını gebelikten sonra bırakmıştım ilk 3 ay bir şey yoktu ama şimdi çok fazla dökülyor. Saçım gür Allah’tan yoksa bu dökülmeye kel kalırdım. Siz dökülmeye nasıl çözüm buldunuz? Biliyorum kan değerlerime baktırmam lazım onun haricinde yaptığınız önerdiğiniz bir şey var mı kızlar 😞😞