Alfaabetaa Kızlar ya perşembe gecesi doğum yaptım iki dikişim var dikişlerde sorun yok şükür ama basurum biraz arttı sanırım akşamdan beri ağrı var ilaçsız ne yapabilirimm bi çözümü var mıdır
Hilalkakilli Alfaabetaa çok zor ya bendede vardı normal doğum yaptım doğumda da vardı sonrasında dahada büyüdü sıcak su torbası biraz rahatlattı bide doktorum Bi krem yazmıştı ama adını unuttum
Seyma42 Hilalkakilli anestol uyuşturucu krem hamazinc yada fito kullanın geçmiş olsun aynı sorunu bende yaşıyorum
mylittlesunshine Sıcak suya oturun günde bir kaç kez, hemoroid küveti satılıyor çok uygun hem de pratik tavsiye ederim. Acılı, baharatlı ve fermente yiyecekler yemeyin
Alfaabetaa Seyma42 anestol bekarken hemoraidim için kullanmıştım pişik yapmıştı kimyassl kullanmaktan korkuyorum o yüzden😔
mylittlesunshine Alfaabetaa doğru ya ben sezaryen olduğum için akıl edemedim onu :/ Allah şifa versin zor iyileşiyor ama iyileşiyor en azından, benimki de ameliyatlık olmuştu
Anec_2020 Sağlık ocağına gidin doktor krem yazıyor bide kabız olmamaya dikkat edin bende de aynı sıkıntı vardı yazdığı kremler geçti bende sürekli afedersiniz ishal yapıcı gıdalar yedim Allaha şükür şuan rahatım sizinki de inşallah geçer bir an önce çok zor bir durum Rabbim yardımcınız olsun