hunilimomm Ben kızım 2 yaşındayken öğrendim hamileliğimi. Kesinlikle planlı bir gebelik değildi ama nasipmiş demek ki. Allahtan kızım tuvaletini falan öğrenmişti, hamile olduğumu öğrenince hemen yatağını ayırdım. Şimdi küçüğü 4 aylık, büyüğü 3 yaşında 2 kızım var ve çok zorlanıyorum. Kaldı ki dediğim gibi büyük olan benden tamamen bağımsız artık ama psikolojik olarak ilgiye hep muhtaç ve biz ikisine de yetebilmek için çok çabalıyoruz ve çok yoruluyoruz. O yüzden kimseyi değil sadece kendini dinle. Eğer hazır değilsen düşünme bebek falan, hele ki arka arkaya çocuk büyütmek daha ilkinin yorgunluğunu atamadan diğeriyle yüzleşmek çok ama çok zor. Ha bir de iyi tarafı var ileride iyi arkadaş olacaklar, yani ben öyle umuyorum. Sana tavsiyem eğer hazırsan öyle düşün, ve tabi eşinden ve ailenden desteğin varsa… Hakkınızda hayırlısı olsun🙏🏻