Denizarass Bizim de aynı geçen ay 8,900 dü bu ay 5 aylık olduk kaç oldu bilmiyorum. Kollarım uyuşuyor kanguruda taşıyorum durmayınca mecbur o da sırt ve bel ağrısı yapıyor. Özellikle sabah kalkınca ellerim şişiyor hamilelikteki gibi çok ilginç. Aman sağlıklı olsun da bir şey olmaz diyorum ben de ne diyeyim. Pandemi olmasa fitnes a gidip rahatlatacağım ama yok evden tek çıkamıyorum zaten. 😕🤦🏼♀️