Resmen başım dertte ya bebeğim i sürekli emerek uyudu gece de öyle uyandığında hatta sabaha karşı yatağıma aldım.beraber uyuduk bU durum got.gide sürdü şimdi 13 aylık ilk yerine yatırıyorum iki saat sonra kalkıyor tekrar yerine uyumuyor benimle uyumak istiyor ne yapacam bilmiyorum çığlığı koparıyor ağlıyor yatağına uyumuyor uyutuyirum göğsümde yerine koyarken uyanıyor uykuya tamamen dalmiyir bir daha ne olur yardımcı olun ne yapacam bilmiyorum