ikizerkekannesi Ayse201986 hamilelikte iğne vuruluyordu ben iğne olmuştu doğduktan sonra kan gruplarımız aynı olunca başka iğne olmadım
aksam_ Ayse201986 benim kızım ile kan uyuşmazlığım var sarılık riski diğer bebekler oranla daha çoktu. Nitekim sarılık da oldu. Tam sınırda iken düşmeye başladı şükür. Sarılığımız 40 ona kadar sürdü ama
turansmom Ayse201986 Bizim eşimlede, oğlumlada kan uyuşmazlığımız var. Eşim farklı, ben farklı, oğlum farklı 🤷♀️ Doğumdan çıktıktan sonra sadece bir iğne vurulduk o kadar. Bizde sarılımtan dolayı bir gün fototerapi aldık mavi ışıkta.
Ayse201986 ikizerkekannesi biz dünyaya geldik iğne falan yapılmadı doğumdan sonra belli oldu kan grubu biZi neler bekliyor doktor herhangi bir bilgi vermedi sizin bilginiz var mı acaba ?
Mom16 Ayse201986 sarılık değeri yükseliyor AB-0 kan uyuşmazlığında sonrasında herhangi bir şey olmuyor
ikizerkekannesi Ayse201986 eğer sizin ve bebeğinizin kan grubu aynıysa sorun olmaz ama farklıysa iğne olmanız gerek anne 0 grubundaysa farklılık oluyor ben 0 negatifim eşim Ab grubu ikizlerim 0 negatif olduğu için sorun olmadı bizde
Ayse201986 ikizerkekannesi benim sıfır+ eşim AB+ kızım a+ çıktı şadece uyuşmazlık var dediler başka bilgi vermediler sarılığımız 13 çıktı salı günü kontrolümüz var tekrar inşallah yükselmez
ikizerkekannesi Ayse201986 hamileyken iğne oldunuz mu birde 0 pozitifde iğne olunuyor mu bilmiyorum tam ama doktor kesin söylerdi sarılık benim ikizlerimde de olmuştu 14.5 a kadar yükselmişti 15-16 olursa yatış yapılıcaktı bol bol besleyin ben mama da vermiştim sonra düşüşe geçti sizde en geç 2 saatte bir emzirin sütünüz azsa mama takviyesinde bulunun inşallah düşüşe geçer
cinara Ayse201986 esim 0 pozitiv ben arh pozitiv kizimda babasinin kanini aldi simdi bizde bi sıkıntımı var?
Ayse201986 ikizerkekannesi hamileyken iğne falan olmadım söylemediler böyle birşey doğduktan sonra yapmadılar iğne kafamız karıştı sıkıntı olur mu ilerde bilemiyoruz
ikizerkekannesi Ayse201986 siz 0 pızitif olduğunuz için iğne olmamış olabilirsiniz bildiğim kadarıyla 0negatiflerde kan uyuşmazlığı oluyor
2minikannesi Ayse201986 eşimle bende uyuşmazlık vardı hamileyken igne vurdular kızıma doğum yaptıktan sonra ikinci iğneyi vurdular sarılık olur dediler bizede ama şükür hiç sarılık durumu yaşamadık oğluma hamileykende iğne vurdular doğumdan sonra yapılmadı
Slmrkn Ayse201986 bende yaşadım 2 aylıkken kanamam oldu viruldum sonra 28.haftada tekrar viruldum .dogum yaptim kızımin kan grubu babasıyla aynıydı tekrar 24 saat geçmeden bana vurdular