Zalimsin Öğretmenin idareye öğrenci ismi vermesinden başka yapabileceği bir şey yok malesef. Verilen isimler de epey bi araştırılıyor diye biliyorum. Maddi durum, evdeki kardeş sayısı, evde tv-cep telefonu-internet-bilgisayar var mı gibi. Bir de muhtemel her il-ilçeye verilen bir kontenjan vardır. Okulumda isim verdiğimiz öğrencilerden alanlar oldu ve gerçekten de ihtiyacı olan çocuklardı. Okula kendilerini hatırlatsınlar. Valiliğe de dilekçe yazsınlar. Biraz üzerine düşüp uğraşmaları gerek.