Merve17 doğduğu andan bu yana Philips avent ultra air kullanıyoruz meme reddi şükür yasamadik 6.5 aylık olduk.ama kızım çok emzik bağımlısı bir bebek değil.emzikle alakalı olduğunu düşünmüyorum söyle ki normal doğum yapmama rağmen ilk 1 hafta sütüm gelmedi mama (biberon )+ emzik ikilisi hayatımda yoğundu.