Symcnr Kızlar sol göğsüm mastit oldu. Antibiyotik verdi Dr. ilk gün sağdım geçmedi bugün emzirdim geçti. Bebeğe sakıncalı olmaz demi endişeliyim🙄
Canann21 Symcnr Asıl tam tersi emzirmezseniz mastit dahada artar bol bol emzirin emzirdikten sonra da sağın çok geçmiş olsun 🙏
Ogretmenanne52 Hayır bende kullandım emzirebilirsiniz. Hatta bol bol emzirin göğüs kanallariniz açılsın