YesimNil Bir alerji uzmanına gitmedik bu hafta gidicez benim kız durmadı normal mamam yedi 60cc hiç bir tepki vermedi vücudu falan azıcık kustu fazla geldi sanırım oda çocuk doktoru alerji dedi şimdide diyorum alerji olsa hemen tepki verirdi . Bugün kizartilar kayboldu bacağında egazama var azıcık bişey .Ve 3 aydır çoğunlukla normal mamam yedi Alerji mamasını almıştım bitti bugün yarın tekrar alicam