gizmii Kızlar 12 gün sonra beş aylık olacağız ve ek gıdaya başlayacağız. Acaba ek gıdaya başlayınca mama miktarında bir azalma olur mu yani bebeğiniz daha az mama istemeye başladı mı ? 1 yaşına kadar temel besin biliyorum ama maddi zorluğu çok fazla bunu çok merak ediyorum.
Eliftoprak44 gizmii hayır mama aynı ölçüde gidiyor. Çünkü doyurmak için yedirmiyorsun. Sadece tadım yapacak. Bir çay kaşığı. Tatlı kaşığı kadar. Aralarda yiyor. Doymak için yedirmen için çok erken. Ben 5.ayda başladım tadımlara. 5ay 12 günlük oğlum. Yoğurt yiyor bir yemek kaşığı. Bazı meyvelerden rendeliyorum. Patates havuç haşlıyorum ama bir yemek kaşığı kadar
Ensarmomy gizmii biz hala mama ağırlıklıyız 5 ay 17 günlük cc sini düşürmedim sadece sıklığını ayarladım sabah kalkar kalkmaz mama veriyorum aradan bi iki saat geçince püre veriyorum. Uykuya yakın mama veriyorum tekrar yine uykudan kalkınca ara öğün hazırlıyorum. Yatacağı zaman yine mama bu şekilde devam en son gece uykusuna yatmadan öncede hero baby iyi geceler kaşık maması veriyorum ki tok tutsun gece diye onuda 6.aya girince ev yapımı meyveli muhallebiyle değiştiricem allah kısmet ederse. Uykudan kalkınca yada uykuya dalarken diye ayarlıyoruö ben mamayı hem gerekli besin hemde gelişimi için önemli bir etken zaten şuan doyurucu ek gıdalara geçmedik dediklerim sadece tadımlık en fazla 2 tatlı kaşığı. 13 gün sonra doyumluk ek gıdalara geçicez yani artık öğün oluşturucaz ama şuan erken
0101adana gizmii canım beşinci ayda sadece tadımlara başla altı ay dolsun ek gıda geçişi yap şimdilik çay kaşığı ile sebzeler meyveler tadımlık yap bagırsak gelişimi açısından doğru olan dır zaten alışsın sebzeyede meyveyede
Araseymen gizmii 5-6 tadım ayıdır doyacak kadar yemez canım temel besini ya anne sütüdür ya mama.oglum 10 aylıkken ek gıdanın tadını alınca mamayı bırakmıştı herşeyden yemeğe başladı ve mama ona tatsız geldi bu yüzden ne yaptıysam içmedim bende pes ettim şuan 13 aylık 3aydir sadece ek gıda alıyor ama bunun zorluğu oluyor tabi tek besin ek gıda olunca hergün sağlıklı faydalı ne pisirecem die düşünüp duruyorum a bugünde içinde k vitamini folik asit barındıran pazı yemeği yapim diyorum mesela böyle böyle deliye bağladım her beşinin içinde hangi vitamin ve ne ise yarıyor hepsini ezberledim mamayı bıraktığı günden beri 😅
gizmii Eliftoprak44 anladım canım yani bizim sıkıntımız şu benim bebeğim gece dışında gündüz çok sık mama istiyor 2-2 buçuk saatte bir. Hem ona hem bana yazık oluyo. Gece rahatız dört saati buluyor uyanması
gizmii Ensarmomy kaç CC veriyorsunuz peki benim bebeğim gündüz çok sık yemek istiyor 2 buçuk saat zor tutuyorum gece daha iyiyiz gündüz 120 gece 150 CC veriyorum
HonKiPonKiDoNiNo gizmii 14 aylik olmak uzereyiz halen gunde 5 kere mama iciyor kizim, ek gida aldigi halde..Anne sutu veya formul mama 2 yasa kadar verilmeli, butceyi zorlasada zorlamasada devam edicem cok az emdigi icin bagisikligini mamayla destekliyorum..
Eliftoprak44 gizmii nekadar veriyorsun ki az mı geliyor acaba mama oranı. Üç saat dört saat olmalı gündüz de
Ensarmomy gizmii ben 180 veriyorum ama 4 saatte bir veriyorum bazen 5 saatte bir veriyorum. Dediğim gibi aralarda ara öğün gibi ek goda veriyorum yoğurt püre yada çorba tarzı 2 3 tatlı kaşığı bile yese tutuyor midesini mama gibi sulu olmadığı için mama verdikten bi iki saat sonra veriyorum sonra uyutuyorum zaten
gizmii Eliftoprak44 gündüz 120 CC veriyorum ama arttırmayı denedim yine hemen içmek istiyor. Uyumuyor uyku düzeni hiç yok üç dört kez yatar ama yarım saat sürüyor en fazka bu nu etkiliyor bilmiyorum
Eliftoprak44 gizmii anladım canım. Benim oğlumda çok yatmaz aynen yarım saat. Ben 150 CC.veriyorum. Üç saatte bir. Bence iştahlı bi bebek senin bebeğin maşallah.