Merhaba anneler ikiz kızlarım var 5 haftalık bocalıyorum açıkçası burada aile gibi birbirinize verdiğiniz desteğe inanarak sormak istedim emzirmeyi nasıl yapıyorsunuz aynı anda mı? Tek tek mi ve emZirme rutini ne zaman oluşuyor uyku düzeni banyo sıklığı gibi kısacası sizde işler nasıl yürüyor önerilsenize ihtiyacım var rutin nasıl oluşturulursa sağlıklı olur ? Şimdiden teşekkürler ikiz annelerinden destek almak eminim faydalı olacak sağlıkla büyütelim 🥰@