Aise 2 tane asi yapıldı bizede 4 ay aşısı çocuk acayip huysuzlandı gece 10 falan banyo yaptırdım normalde banyodan sonra uyuyan çocuk 1 grm uyumadı gecenin 1 ine kadar huysuzluk yaptı durdu biraz da ateşlendi ebe de söylemedi böyle olur diye şükür bugün iyi 🙏