Oğlumun ateşi var hafif ben annelerdeyim yanıma calpol almayı unuttum abimde biraz önce gitti almaya calpol için bunu vermişler adam 6 yaş üstü demiş abiminde dalgınlığına geldi ki herhalde almış gelmiş. Prospektüste de 6 yaş üzeri diyor. Kullanan var mı, kullanayım mı?
