rumgayy değil… Sanırım bebekten bebeğe veya doktordan doktora farklılık gösteriyor. Çünkü bestiron kullanıyorum herkes kilo başına bir damla kullanırken bazı doktorken aynı damladan ilk etapta 5 damla kullanalım diyorlar. Biz 5, bir ay sonra 8e çıkacağız (doktorun söylediği)
Sultanss Ferrum kan damlasını bir nöbetçi doktor önermişti fakat bebeğimin doktoru bestiron öneriyorum dedi ona başladık
YasemiNYagmur1 hayır genel de sağlık ocağının damlasını kullanmayın diyorlar bizde doktor tavsiyesi ile bestirona başladık.