Yaseminkoltuk24 16 aylık oğlum sadece anne, bay,pisi pisi, vak vak diyor başka bir şey söylemiyor ama beni taklit etmeye çalışıyor, ne zaman konuşur veya normal mi
Zeymir Yaseminkoltuk24 kızım mayısın sonunda 2 yaşına girecek hala baba mama dede meme diyor baska bisi demiyor. 10 aylıkken yürümüştü ve konuşmaya başlamıştı ama suan konuşmuyor. Eğer dediklerini anlıyorsa yapıyorsa çokta takma her cocuk farkli.
ElifTGM Yaseminkoltuk24 mormal kabul ediliyor canım. Bizimde bi ara konuşma gerilemesi oldu. Sonra tekrar düzeldi şimdi 19 aylık. Soru falan soruyor. Bu nedir bu nedir diye soruyor. Söylediğim şeyleri tekrar ediyor. Daha zamanla 1 ay içinde bile nasıl değişecek şaşırıp kalıcaksın
Aryasare Yaseminkoltuk24 15 aylık kızım sadece anne abba emme diyo 😂 çok kafama takmıyorum elbet konuşur 🤷♀️
Yaseminkoltuk24 Zeymir dediklerimi yapıyor şunu getir dediğimde veya şunu bana ver dediğimde veriyor sana mama yapıyorum dediğimde geliyo mama diyo
queenMother 20 aylık olduk hala konuşmuyor cici buldum orda filan diyor ama dediklerimi tekrar etmiyor bugün karşı komşunun oğlunu gördüm bizden iki hafta büyük renkleri filan biliyor sayı sayıyor onu görünce üzüldüm birazcık😔ama olsundu her çocuk bir olmaz biz çişimiz öğrendik o hala bezde mesela dediğim herşeyi anlayıp uyguluyor çok akıllı maşallah rabbim izin verirse konuşurda fazla kafaya takmamak lazım
Yaseminkoltuk24 queenMother birde bir soru daha sorucam dışarı çıktığımızda sürekli merdivenden inip çıkmak tümsekten atlamak istiyor bu var mı sizde bir şeye takılı kalıyo keşfediyo diye mi acaba
Khumar_cafar Benim kizim da 18 aylik hala normal sozleri bile yok cumleye gecekki😄 2 yasina kadar kucuk kucuk konusmaya baslamasini umuyorum.
Zeymir Yaseminkoltuk24 korkmayın ozaman her cocuk farkli ben hic takmıyorum elbet konuşacak. Ben elimden geleni yapıyorum oyun olsun konuşmak olsun ama hala inatla konuşmuyorsa zorlayamam
queenMother Yaseminkoltuk24 elbette benim evim bahçeli 4 5 basamağımız var bugün kaç defa indi çıktı ben alıyorum o inatla merdivene çıkıyor hoşuna gidiyor kendi yaptığı yaptığı için
Yaseminkoltuk24 queenMother benim elimden tutup inip çıkıyor tek başına yapamıyor korkuyor sanırım ellerimi tutarak çıkıyor, birde arada parmak ucu yürüyor ben biraz pimpirikliyim de 😂
queenMother Yaseminkoltuk24 ay canım ya taze annesin belli 😊benim üçüncü hiç korkma zaman zaman parmak uçlarında yürürler seninki daha küçük şimdi seninle öğrenip zamanla kendi inip çıkacak elini tutunca ağlayacak bırak diye😀
Yaseminkoltuk24 queenMother evet 24 yaşındayım ilk kez anne oldum ve tam bir panik atağım 😂 çocuğuma otizm şüphesi bile duydum parmak ucu yürüyor diye
queenMother Yaseminkoltuk24 ay yokya çocukların geneli yürür öyle benim görümcemin kızı birinci sınıfa giderken bile farkına varmadan parmak ucunda yürüyordu🙂anneliğin tadını çıkar rahat ol sen rahat olursan emin ol bebeğinde o kadar rahat büyür