Tugceuysal kiymetini bilemedim o ilk 3ayin 😃ilk 3ay her 2saatte bir kalkip emzirirdim gece beslenmesi kilo yapiyo diye. Halbuki yat zibar iste 😂 baZen kalkamazdik 6saat uyurdu bizim kiz vocdan azabi cekerdim o gunler
Amaaa nerede o eski gunler 😃
4.aydan itibaren yarim sa/saat basi/2saatte bir duzenli olarak uyanir oldu 😫