Kızım 1 buçuk aylıkken atopik dermatit denildi yüzünde vucüdunda sivilceler kabuklanmalar kuruluklar oluşmuştu bioderma atoderm krem kullandık geçmişti hem hep yüzünde bacaklarında kuruluk vardı hiç Bi zaman tamamen geçmedi bu yaşa kadar hep bebek yağı kullanırdım şuan 5 yaşında kızım kol altlarında diz kapak arkaları boyunda resmen kaşımaktan yaralar açıldı 2 farklı doktora götürdük kortizonlu merhem verdi kullandık yaralar geçti kremi bırakınca tekrar aynı yerlerde yaralar kaşıntı lar nüksetti varmı buna doğal çözümler bulan Allah için artık çok üzülüyorum dayanamıyorum onu öyle görünce yavrum gece uykusunda kanatanada kadar kaşıyor zrytec şurup ta kullanıyoruz ama yinede kaşınıyor 😟😟