Merhabalar bi sorum olacaktı bebeğğm yakında ek gıdaya geçiş yapacak şuan sadece anne sütü alıyor merak ettiğim şu 3 gün kuralına uyarak yoğurt ike başlayacağım acaba ilk gıda geçişinde kakasında idrarında bi farklılık oluyor mu renk koku vs yani korkmayım diye soruyorum şimdiden teşekkür ederim iyi akşamlar