Niloskaa Merhaba kızım 13 aylık oldu emziriyorum ve hala 11 kilo fazlam var emzirirken kilo veren annelerden tavsiye ve yardım rica ediyorum yaz geliyor hiçbir kıyafetim olmuyor çocuğa almaktan kendime kalmıyor vallahi
Srhnzlcn Niloskaa bende surda bekliyim ☺️ Benmde 9 kilom var ve ben karnıbaharla-brokoli-yoğurt-salatalık ile acaip kilo verirdim öncedende bi 18 kilo vermiştim ama şimdi hepsi gaz yapıyo oğluma🥺
sarisinbayan Niloskaa Bende emzirirken kilo vermiştim 😂😂 bol bol su iç canım sabahları aç karna 1 bardak limonlu su ile başla hareket ve spor yap bunların çok faydası oluyor tabi ben bunları yapmadan zayıflamıştım 😂 şuan 48 kiloyum 🙂
sarisinbayan Niloskaa Maydanozun sapını kır limon dök kıtır kıtır ye 😂 oda zayıflamaya yardımcı canım
Aryemus_3 Niloskaa Benimde 15 kilo fazlam var nasıl gidecek bilmiyorum 10 gündür leslie yapıyorum tarçınlı hindistan cevizi yağı ile yapılan türk kahvesi içiyorum ekmeği kestim abur cuburu azalttım yatarken çörekotlu yoğurt yiyorum annem zayıfladın biraz dedi tartilmadim daha Inş veririz yaa
Niloskaa Aryemus_3 Chloe ting de çok etkili diyorlar arkadasim cok sikilasmis bayagi farkediyor onu da deneyebilirsin bende basliycam insallah bu hafta
tugbamusalp Niloskaa benim de 10 kilo fazlam var patates diyeti yaptım 3 gün 3 kilo gitti ama bebeğim tuvaletini yapamadı 3 gün bende bilmiyordum
Niloskaa tugbamusalp Bu tarz şok diyetlerin sonu hüsran oluyor maalesef bize kısa kosu yaramaz yavas ama kalici biseyler lazim bence
Ceyo0666 Niloskaa bende doğuma 113le girmiştim şuan 85 im vermeye çalışıyorum hareket az yeme gibi 11 aylık oldu bebegim
Necvaayyldz Niloskaa benimde 13 kilo fazlam var ama bebeğim daha 3 aylık diyet yapim mi yapmiyim mi çok kararsızım emzirdiğim için 😞 çok fazlasıyla rahatsız oluyorum kilomdan
Niloskaa Necvaayyldz uzmanlar 6 aydan once hicbir sekilde diyet onermiyorlar senin icin daha cok erken bence önce bebeğin sonra kilolar
Esracan1 Niloskaa bol su az yemek tatlı obur cubur yok sabah aç karna limonlu su yağ yakmasıiçin tarçınlı kahve 3kilo fazlam var iki gündür bunları yapıyom
Katarsis Benim de bi 4 kilo kadar fazlam var meme mama şeklinde gidiyoruz bi yanım dikkat et yap diyor diyet bi yanım au da olsa emziriyorsun yapma devam diyor kararsızım 🙄