Merhaba güzel anneler❣️
1 yaşımızı geçtik, yaklaşık 1,5aydır mamayı bıraktı, bende mamayı muhallebi yapıp veriyordum anladı yemez oldu. BiBeron reddimiz var bu gidişle kaşık reddi de oluşacak. Başına gelen öe çözümünü bulan varsa yardımcı olur mu lütfen 🙏🏻