mom0989 Evet annelerimiz çocuklarınızla nasıl 2 yaş sendromu atlatıyorsunuz ? önerileriz nelerdir ? mesela hayır annecim yapma ya da bu yanlış dediğim şeyleri inatla gözüme baka baka yapıyor. siz nasıl karışıldık veriyorsunuz. ?