Türkiye genelinde var bu sıkıntı fakat size söyleyeceğim şey sık sık arayın sağlık ocağını.
Benim kızım 15.ayında iken tesadüfen sağlık ocağına gittim ve 4 aşı geldiğini söyledi kimseye haksızlık olmaması adına gelen bebeğe yaparız diye düşünmüş sağlık personelleri.
3 ay gecikmeli yaptırdık.