EsilaMeryemim 4 aylık kızımın doğuştan gözyaşı damarı tıkalı doktorumuz masajla açacaksınız dedi (Rabbim tez zamanda damarının açılmasını nasip etsin)çok çapaklanırsa netira damla kullanıyoruz ama bi gelişme yok hala aynı ve son bi haftadır daha kötü oldu artık masaj yaptırmıyor tik oldu kızımda elimi uzatınca kafasını çeviriyor hemen😔 başına gelenler ne kadar sürdü bu süreç ne zaman düzeldi sizlerde
Destina EsilaMeryemim bende aynı hastalık var basit bişey ama adı hastalık işte çok geçmiş olsun dilerim hemen açılır 😔 lütfen yapın masajı biliyorum annelik kıyamıyorsunuz ama ciddi anlamda bastırıp orayı bırtlatmanız lazım acı hissetmez huylanıyordur
Gokcehanim EsilaMeryemim bnm oglm 4ay 2 gunlk aynusi bzde de var netira kullndk gecmdi ciloxan kullndk gecmdi tekrar kullaniyorz masajda yapiyirz
EsilaMeryemim Kumsi 15 günlükken gözleri çapaklanmaya ve sulanmaya başladı götürdük doktora öyleymiş çok üzülüyorum hep hasta gibi duruyor gözü 😔
EsilaMeryemim Destina amin inşaallah evet doktor çok önemli değil diyor ama ben her baktığımda üzülüyorum😔 inanın artık kıyamamayı geçtim bi an önce açılsın istiyorum doktorun gösterdiği gibi yapıyorum ama artık elimi uzattığım an kafasını çeviriyor ve ağlıyor 😔
Pelinzade Bizimde tek gözü oldu hep yaşarıyor soğuk havada dışarı çıkmıştık ondan sonra oldu iki çeşit damla kullanıyorum ama geçmiyor masajda yapıyorum çok kızıyorum kendime nasıl böyle bir hata yaptım ama geçmiyor hala o kasar damla damlattık üç hafta olacak nerdeyse
EsilaMeryemim Pelinzade çok geçmiş olsun Rabbim hepimizinkine şifa versin Ama sizinde 3 hafta olmuş isterseniz birdaha gösterin doktoruna
EsilaMeryemim Gokcehanim damla kullanıyorum geçiyor bi kaç gün iyi sonra yine oluyor bu aralar masajda yaptırmıyor kızım oda bunaldı artık gözüyle oynamamdan 😔 damlayı bile zor damlatıyorum
Destina EsilaMeryemim ağlasın siz yapın. Bi kez fışkırsa aslında çözülür. Eğer açılmazsa 1 yaşında açıyorlar.
Mehmet EsilaMeryemim canım aynı dertten bende muzdaribim😏 doğduğun berı benım oglum da var bnde masaj yapıp netira kullanıyorum hep aynı sureklı alıyor ve artık gözünün uc kısmı tahriş oldu.😒 Allah daha buyuk dert vermesin ama cok can sıkıcı gercekten.
EsilaMeryemim Mehmet amin evet çok can sıkıcı hele bide her gören ayyy bu çocuk hastamı oldu diyor ya 😬😬
EsilaMeryemim Minikevrenim maşallah Rabbim bizede nasip etsin en kısa zamanda masajı ne sıklıkta yaptınız ve açılınca nasıl anladınız
EsilaMeryemim Bsebse bana doktorun söylediği göz pınarından aşağı doğru serçe parmağımla sertçe baskı yapıyorum