Metehaninannesi7 Güzel anneler cuma günü sezeryan oldum spinal. İlk defa bugün büyük tuvalet yapmaya çalıştım ve kabız olmuşum. Ne iyi gelir ? Hamileliğim boyunca oysa ki ishalden yakınıp ilaçlar kullanmıştım ☹️
F-Betul Metehaninannesi7 Ayran kefir boza tarzı yiyecekler işe yarar ama vücudunuz kendini toplayana kadar gerekirse sadece sıvı beslenin. Yine gerekirse doktora gidin çünkü bu kabızlığın sonucunda hemoroid veya makat çatlağı olabiliyor.
Olric11 Metehaninannesi7 sezeryan sonra doktor mutlaka kabızlık için şurup veriyor size vermedi galiba 🧐 kayısı suyu için bol bol
Alpitom Metehaninannesi7 kayısı çaylarından 3 tane içmiştim ben. Kefir de her gün tüketin bağırsakları güzel düzenliyor
Metehaninannesi7 03032014 Yarın bizimde kontrolümüz var bende isteyeceğim ilaç ama ilaçtan ziyade doğal yöntemler araştırıyorum ☹️
Metehaninannesi7 F-Betul Çok teşekkür ederim doktorumuza yarın gideceğiz ilaç hariç doğal yollar istiyorum 🥰
Metehaninannesi7 Olric11 Merhaba cuma sezeryan oldum taburcu olurken doktorum yoktu ve antibiyotikle ağrı kesici yazmışlar sadece yarın kontrol var isteyeceğim 🥰
Hosgeldin Metehaninannesi7 hastaneden cikmadiysan eger bagirsak calistirici ilac versinler bide yuru ve komposto
Mmeeliiss Metehaninannesi7 öncelikle hastaneden nasıl çıkardılar. Gaz proplemide yaşadın mı. Ben 3 gün hastanede kaldım buyüzden .bide sadece sıvı yedirtiyolat katı yemek yasak .haliyle ne gaz ne diğeri gelmiyo. En sonunda dinlemedik kuru kayısılar .kayısı çayları. Medine hurması hepsinden oturdum yedim ve bi kaç saate etkisini gösterdi ancak çıkabildim
MasalMomy Metehaninannesi7 Kuru kayısı, incir, kefir, hoşaf hepsi birebir 🌷 şifa dilerim sağlıkla büyüsün 🧿
Haticeesila Metehaninannesi7 ben 4 gün cıkamadım bende spinal oldum doktorum lavman yazmışdı ilaçlarla bir kere kulandım iyi oldu kulan bence
Ygll Metehaninannesi7 ben kuru incir kuru kayısı hurma çubuk tarçını şekersiz sadece suyla pişirip blendır yapıp içiyordum. Hem süt olsun diye hem kabız olmayayım diye hem de yemek yicek iştahım yoktu tok tutsun diye. İşe yaradı bence 18 aylık oğlum 2 kere kabızlık yaşadım. İlk günler yaşamadım ama sonraları yaşadım.
Selen12 Metehaninannesi7 bende normal doğum sonrası 1 hafta tuvalete çıkamadım en sonunda bir kase kayısı ve üzüm hoşafının içine bir yemek kaşığı zeytinyağı karıştırıp içtim ve sabahında tuvalete kolaylıkla çıktım kesinlikle deneyin faydasını göreceksiniz