Nejla54 her bebek reflülü doğar, 4 aya kadar geçmesi lazım geçmezse o zaman reflüsü var diyebilirsiniz ve doktor tesis koyabilir. Biz nerdeyse her emzirme de kaçırıyoduk Genzine ve burnundan geliyordu, sütünüzün tazyikli gelmesiyle alakalı, 2 aydan sonra yavaş yavaş normale dönüyo merak etmeyin. Önemli olan 4.aya kadar sürekli reflü yatağında uyutmak ve burnundan herhangibir hırıltının sürekli gelip gelmediğini takip etmek, hırıltı varsa serum fizyolojik birer damla sadece, yeterli oluyo