PrensesimDuru favorim çelik tencere.İlk çelik tencere de sütü çok uzun süre kaynatıyorum sonra ocaktan alıp mayalayacagım yere koyuyorum buharı çıkınca parmağımla hafif dokunacak şekilde biraz soğumuş mu diye bakıyorum ellini ne yakacak yada soğuk olacak banyo suyu gibi olmalı biraz sonra bir kaba yoğurt koyup o kapta çırp getirip sütün içine döküp iyice karıstır tencerenin kapağını kapat üzerini sıkı ört 6 saat falan öyle kalsın sonra üzerini aç biraz üzeri açık Dursun bir yerini ellemeden direk dolapa koy orda dinlensin 1 saat kadar sonra kullan . Buradaki yazdığım gibi yaparsan taş gibi yoğurt olur tadıda bozulmaz tencere de olduğu için en önemli püf noktası ocaktan sütü alınca üzerini kapatacağın alana tenceri yi koyman çünkü yerini ısıtıyor .