Symcnr Kızlar doğum yapalı 4 ayı geçti ama regl olmadım hiç yalnızca Bi kaç gün leke şeklinde geldi? Tam olarak ne zaman normale dönüyor acaba?
Bebegim_28 Symcnr ben 3 ayda oldum geçen hafta ama gelinimiz 2 yıl sonra oldu 2 seneye kadar normalmiş