E-srgt45 Bebeğim 4 ay 5 günlük totosunu kaldırıyor sağa sola doğru bacağını atıyor ama henüz dönme yok sizin bebekleriniz ne zman döndü heyecanla bekliyorum 🙄🙋🏻♀️😅
E-srgt45 Hibou doğrudur hareketlenince dur durak yok tabiki ama şimdide bi ilerlerme kaydetsn diye dört gözle bakıyorsun🥰
pandam_05 68ozbek benim kızım 7 aylık emekledi ama desteksiz oturamıyordu 😃8 aydan sonra oturabildi desteksiz
Analist 68ozbek biz de 7 ay 13 günlüğüz assla dönmek istemiyor yüzüstü yatınca çığlık kıyamet ama desteksiz oturuyoruz. Anlamadım gitti🤷♀️
Albayrakokur Kuzu benimki hiç dönmedi 8 ay 6 gnlük şuan 7 ayın snnda direk emeklemeye başldı diyim sana
E-srgt45 Berenkooommm hey maşallah doğduğundan beri yüzüstü mü y atırdınız acaba onun dönme de çok faydalı olduğunu söylüyorlar
E-srgt45 pandam_05 maşallah ilerleme farkli şekilde olmuş her bebeğin Gelişimi farklı diye boşuna demiyorlar
iki_prens_annesi_ E-srgt45 kendini hazir hissettiginde yapar annesi anne yuregi istenesende takiyosun biliyorum ama ne kadar takarsan tak hazir hissedince herseyi yapar rabbim saglik versin
Albayrakokur E-srgt45 bnde dnmüyo diyodum senngbi ama endşelncek bişey yokmuş bebeğin canı nezmn ne isterse yani eltimin kızı var 9 aylık sadece dnüyo aykta drarken bile aykları titryo görsen mesela o ayda oturması lazım srünmesi lazım gbi gbi ama bebek nezmn hazr olursa
Sirius-10 4.5 aylıkken kendiliğinden dönmeye başladı öncesinde hafif destekle dönüyordu.. egzersiz yaptırabilirsiniz yavaş yavaş aslında