Elaozlem1 Merhaba hanımlar benim yumurtalıklarım zayıf çalıyormuş ilk bebeğim ilaç ve iğne tedavisiyle oldu 2ci çocuğu düşünüyoruz acaba yine tedavi olmam gerekirmi bilgisi olan yazarsa sevinirim 🥰
yeymnmmm0 Elaozlem1 bebegin kaç aylık. Çok hamile kalan var pcoslu kendiliğinden. Bende aynı durumdaym aşılama oldu benim ikinci de kendiliğinden oldu ama kalbi durmuş kürtaj oldum. Bende olmaz olmaz deyip duruyordum. Herşey Allahın elinde. Yumurtlama günlerini takip et canım
Ealisya Elaozlem1 bir süre normal dene baktın olmadı ovulasyon testi denersin en son çare olarakta doktora gidersin sana Bi önerim olacak yumurta yeterince şişerse kendiliğnden çatlar benim doktorum bana hep böyle söylerdi adetimin 3 gününden itibaren macun yapardım çok işe yarardı çörek otu tarçın bal aç karınla bir tatlı kaşığı sabah akşam yatmadan önce yerdim yumurtaların kalitesini arttıruyor bizzat kendim kullandım.
Morcilekkk Bende öyle hamile kaldım. Ama yumurtalıklarım zayıf degil çoktu. Birkaç yumurtayı büyütüp çatlaymaya uğraştık. Pcos. Henüz düşünmüyorum ama doktoruma sormuştum net konuşmak pek mümkün degil ama ikinciye daha kolay hamile kalabilirsin demişti
yeymnmmm0 Elaozlem1 takvimim diye program var onu indir hem adetlerini takip edebilirsin hem yumurtlama gününü haber veriyor
minnakleblebi Doktorum bana “rahmin gebe kalmayı öğrendi , ikinciyi hemen istemiyorsan korunmayı ihmal etme ” dedi