Papatyam_anneyim Merhaba! Oğlum 1 yaşında önceden soffia kullanıyordu hiçbir sorun yoktu memnundum ama 4 numaraya giçtiğim ilk haftada pişik oldu oğlum 1 haftadır geçmedi hala soducrom krem aldım geçiyor gibi pişiği bezden olduğunu düşündük bezimizi değiştirdik tavsiye özerine can bebe aldık ilk defa sizler memnunmusunuz can bebeden
Mukaddes34 Papatyam_anneyim bacım doğdu doğalı Prima onun dışında bütün bezler pişik yaptı hatta yara bile oldu canbebe kullandım ama ben memnun kalmadım
Maviskizimm Papatyam_anneyim bi dönem kullanmıştım çoook memnundum.birsürü kişi canbebe pişik yapar dedi ama hiç olmadı ve taşmadı
Mom44 Papatyam_anneyim çok memnunum sadece bezden değil üstelik müşteri memnuniyeti için herşeyi yapıyorlar 🙏
Merlival Papatyam_anneyim ben de çok bez denedim olmadı en son 3+ da can bebeye başladı 5 numara hala kullanıyorum çok da memnunum pişik yapmadı sızdırmadı daha ne olsun :)
antikoalababy Papatyam_anneyim asla tavsiye etmiyorum idareden küçük bir paket aldık aşırı sızdırıyor ve kızarıklık yapıyor . Sleepy kullanıyorum
Sevilayy_1 Papatyam_anneyim Yenilenen canbebe pişik yaptı diğer koyu paket daha iyiydi ama ne kullandıysak dönüş hep prima oldu molfix denedik o pişik yapmadı
turansmom Papatyam_anneyim molfix, goon, sleepy, prima, bebe land, canbebe bizde hiç biri birşey yapmadı,maşallah. Canbebe kullanırken hiç taşırma, sızdırma yasamadık🙂
Eyluldilek6044 Ben kizima 1 yas sonrasi bim,in bezinikullandim cok memnun kaldim. Hic sorun yasamadim ve uygun fiyatli. Keske daha once baslamis olsaydim.
Eyluldilek6044 Papatyam_anneyim dogrudur. Cunku her bebek ayni degil. Biz cok memnunuz hic pisik olmadi