bir_anne48 Kızım için montesori yatak düşünüyorum çünkü beşiğinden atlıyor sürekli uyandığında,Mayıs’ta 3 yaşına girecek inşallah,montesori yatakta nasıl uyutuyosunuz?beşiğinde sallayıpta uyutuyorum ben,ona da 2 yaşından sonra başladık
ilknurgoksu bir_anne48 Yanında beraber yatıp yavaş yavaş uyku eğitimi verebilesiniz 💐Oğlum 19 aylık emzirme döneminde daha yanında yatıp emzirerek uyutuyorum. emzirme dönemi bittikten sonra da yavaş yavaş kendisinin uyumasını düşünüyorum umarım başarabilirim🙏🏻