Esra4 benimle aynı durumdasınız çok zor Allah sabır ve kolaylık versin öncelikle 🙏🏻 Bende deneme yanılma yöntemiyle 4.5 ayı bitirdim (kuzu eti,brokoli,roka,ıspanak, dana eti gibi)hala diyet yapıyorum belirtiler mukuslu kaka, huzursuzluk, gazlı ve emerken kaka yapmasıydı. Şuan diyete devam ediyorum 6. Ayda ek gıdaya başlayacağız o zamana kadar zaten devam ama ondan sonra dr yavaş yavaş açalım diyeti dedi. Açlık yetmiyormuş gibi meme reddi de var şuan sağıp veriyorum ve 3 mama denemesinden sonra alerji mamalarından evolvia yı yedirmeyi başardım malum sağarak yeterince süt elde edilmiyor 1.5 ay daha böyle devam edicem size tavsiyem bir gün tek çeşit yiyin şüphelendiğiniz neyse ondan başlayın bebeğim tepkisine göre yiyip yememeye karar verirsiniz ve liste yapın mutlaka