Baharimo doktorumuzun önerisiyle geçtik sindirimi daha kolay olduğu için anemi yapa meselesi de öyle birşey yokmuş zaten bütün mamaların içeriği aynıymış bizim doktorumuzun marka takıntısı yok sadece keçi sütü daha kolay sindiriliyormuş kaka kabızlık sorunu olduğu için buna devam ediyoruz memnunum tavsiye ederim