Kızlar 13 gün oldu sezaryen olalı. Kanamam devam ediyor ama gün boyu kanama gelmiyor mesela gün içinde birkaç defa birden çok yoğun şekilde geliyor tek seferlik. Hastanede ebe 5-6 gün sürer demişti ama 13 gün bitecek normal mi acaba ? Bazıları 1 ay bile kanama görüyormuş