MomTubamom Bebeğim 2 buçuk yaşında öksürük için dr a gittik ilaç verdi ama doğal bişeylerle destek olmak istiyorum öksürük krizleri gelince çok kötü oluyo tavsiyelernizi bekliyorum
YABANGULUM MomTubamom geçmiş olsun, bi doktoru takip ediyorum . Öksürük için kekik çayı ve balı tavsiye ediyordu. İstersen sen kendin de bak İnstagram hesabı muhtesempediatrist(Kadir ortaköylü)
MomTubamom YABANGULUM bugün kontrolü vardı dr balgamının geçtiğini öksürüğün gıcık yaptığını söyledi doğal bi şurup verdi üzerindede kekik ve çuha çiçeği özü yazıyo ondan başlicaz bu akşam