Nevolizm Kaderkurtbeyy valla onu bende yapıyorum bazen eşim diyor o kadar yumuşatıcı alıyorsun gene bebeginkinde gözün diye 😁…
Dilos01 Portakal sizde kullanıyorsunuz dimi annem de öyle söylüyor mutlaka bende deneyeceğim onu hangi renk aldınız siz
Oglusum5357 Nevolizm bide mavi yumos çok uzun kalıyor ama onu perdelerde fln kullanıyorum camasrda çok ağır geliyor bana
Leylamoms Abc pembe . Yorganımı yikayali tam 3 hafta oldu hala her gece kokuya bayılarak uyuyorum o derece kalıcı 👌
DuruE Nevolizm yumoş pembe ve sarı çok iyi , abc mavi çok iyi son olarak bingo lovely bunlardan memnun kaldım