Deletedmom_297 Tercih meselesine girdi artık bu konu tatlım .Orkid de aynı yerden çıkma kimyasallar onlarına etkiliyor hatta Türkiye’de kısırlık orkide bağlanıyor yüzdelik olarak vs .Sonradan sorunları ortaya çıkıyor diyorlar .Şahsen o yüzden çok tercih etmemeye çalışıyorum ,doğduğundan bu yana SLEEPY kullanıyorum ek olarak PRİMA yanında karışık kullanıyorum yani 🙈.Pişik vs bi sıkıntı yapmadı şükür 2 bezde .O kadar kuru ciltli hassas olmasına rağmen işte .Her bebeğe her bez yaramıyor bunun hassaslıgıylada alakası yok yani olmayınca olmuyor 😂😂😂😂.Markayı öyle sahiplenmeyede gerek yok yani kimse bez uzmanı değil tam olarak ne olduğunu kimse kestiremiyor kulaktan dolmalarla evet öyle hayır öyle değil diye yardakcılık yapmayın boş yere 🥰.